Rabu, 04 April 2012

PENGGUGATAN SETAN

 
 
weyyyy...seremkan judulnye..?????
kali ini topik kite tentang setan....

satu malem,memet kuar rumah mo ambil wudu...
pas lagi asik nimba aer...
memet ngiat ada owang mo bunuh diri....
memet : jangan laku-in ntu baaaaaang......!!!! tanda seru
setan :" emang nye knape..???usil ammmaaaat...?????
memet :"nanti abang bakal di laknat ame Alloh baru nyaho luh....!!!!"
setan :"emang dari dulu juga udah dilaknat aye mahhh..!!"
memet :"oh..ternyat-ta..abang ntu..????"
setan :"ho-oh...gue setan..mang nape kalo gue setan....??"

setan pun berubah bentuk nya...
karena nggak slalunya setan ntu punya tampang nyeremin....

setan ":"gue heran ame kaum orang..
kok sotoy bangat si tentang kaum gue....???!!!!
pake masangin tanduk dua di pala lah...
pake ada buntutlah....
gigi tongos lah....
badan cebol lah....
pokoknya pelecehan hak kesetanan terhadap kaum setan intinye.....
nasip baek nggak ada mahkamah banding antara setan ame orang....
padahal kan kaum gue nggak jelek-jelek amat seperti ape yang di gambarin dalem gambar setan sekarang......"

memet :"truz....????"
memet :"atu lagi...kalo bulan puasa.ello taokan kaum gue di bende selama sebulan..????!!!"
memet :"ho-oh..emang nape gituh..?"
setan :"nah ntu masalah nya....
kalo bulan puasa, ada nyang ngelakuin dosa nyang jadi tertuduh utama syape..????
gue...!!!!!
kalo ada yang kesurupan, yang disalahin syape...????
gue...!!!!
contoh...ada orang lagi nyolong motor,trus ketauan ame nyang punya motor
ape coba nyang di ucapin ame nyang punya motor..
"kampret.. motor gue mo di colong,dasar setan alas.."
nah kan..????
gue nyang jadi kambing item kan..????
emang dasar kaum orang ngga berprikesetanan ame kite-kite setan..."

tapi sisi laen, setan pun banyak bersyukur..
karena usahanya selama enni untuk goda kaum orang udah cukup ngebuahin hasil...
buktinya...
sekarang udah banyak kaum orang nyang kelakuannye ngga jaoh ame kaum setan punya tred merk...
sebuah prestasi nyang cukup ngebanggain buat setan,,,,

tapi sisi laen..
setan ngerasa sakit ati karena selalu di anak tiri-in ame Alloh...
dan selalu di kambiung itemin ame kaum owang...
setan :"met...!!!!"
memet :"ho-oh,,nape..?"
setan :"ello tao nggak..?"
memet :"nggak..!!! emang nape gituh..?!"
setan :"jelas ello nggak tao lah..,emang gue blom kasih tao.."
kadang gue ngiri ame kaum owang....
memet :"ngiri nape emang,,??"
setan :"elo tao kan..???kesalahan gue cuman atu ke Alloh....
gue cuman nggak sujud satu kali aja kan..????
cuman sekali nggak ngerjain ape nyang ALLOH suruh...
gue langsung di usir ame Alloh turun dari surga....
tapi coba liat kaum ello met..????
berape bulan kagak sujud-sujud ke ALLOH...
tapi Alloh jamin mo kasih ampun kalo mo tobat.....

tapi ALLOH nggak pernah ngasih garansi buat setan kalo mo tobat....
dipikir-pikir...ALLOH berat sebelah ame kaum owang met.....
padahal kan...gue juga sama makhluk ciptaan-Nya....
tappi kok......
udah lah.....
daripade gue gini teruz....
di anak tiri-in teruz...
dijadi-in kambing tiri teruz...
kayanye lebih bae gue mati met......
untung ellu jadi owang met...
nggak Alloh jadi-in setan....
banyak-banyak syukur dah lu met......
slamet tinggal met.....
gue mo mati aje....

akhirnye ntu setan pun...
gantung diri di po-on..
tapi nggak mati-mati ampe karang...

kasian yee setan....?????
siaaaaaaan deh looooo....
untung kite-kite owang bukan setan....
karena ntu..jangan sia-sia-in kesempatah jadi owang.....
ALLOH terlalu sayang banget ame kite-kite owang.....
kalo ALLOH sayang ame kite-kite owang..
kite musti banyakj syukuran ye.....
jangan lupe yeeee.....
yeeeee.....

Wallohu a'lam....